Sabaah – jobopslag

Student til administrativt arbejde med bl.a. bogføring.

 

Sabaah søger en studerende, som skal indgå i det administrative arbejde med bl.a. bogføring i det dynamiske og travle sekretariat i vores organisation, som arbejder for at forbedre vilkårene for LGBT+ personer med minoritetsetnisk baggrund.

 

Om jobbet

Du kommer til at arbejde med administrative opgaver som støtte for projektkoordinatoren. Dette omfatter fakturering, bogføring, journalisering og andre lignende opgaver.

 

Om dig

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med administrative opgaver, særligt bogføring og fakturering
  • er rutineret IT-bruger og hurtigt kan sætte dig ind i nye IT-systemer (det er en fordel, hvis du kender til et bogføringsprogram som fx e-conomics, Dinero mv.)
  • kan arbejde selvstændigt, er talstærk og er detaljeorienteret
  • er fleksibel i forhold til opgaver
  • sympatiserer med organisationens formål

 

Yderligere oplysninger

Den ledige stilling er på 5 timer pr. uge med tiltrædelse hurtigst muligt efter aftale.
Du vil få indflydelse på planlægningen af din arbejdstid inden for sekretariatets normale arbejdstid.
Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte personaleansvarlig Thykjær Andersson tlf. 2670 0053 eller projektkoordinator Cindy Danieles tlf. 2326 7159.
Ledelsesmæssigt refererer du til den personaleansvarlige, mens den ugentlige planlægning af dit arbejde vil ske i tæt samarbejde med projektkoordinatoren.

 

Ansøgningsfrist

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Send din motiverede ansøgning og et CV til info@sabaah.dk hurtigst muligt, dog senest mandag den 24. juli 2017 kl. 12. Samtaler forventes afholdt i starten af august.

 

Hvem er vi?

Sabaah er en NGO for LGBT+ personer med etnisk minoritetsbaggrund. Vi har en frivillig bestyrelse, et lille sekretariat bestående af en fuldtidsansat projektkoordinator, to rådgivere samt ca. 30 faste frivillige. Du vil primært have kontakt til projektkoordinatoren, og du vil have mulighed for at arbejde fleks.